Plettenberg Bay

January 18, 2021 in South Africa ⋅ ☀️ 22 °C

Mir hän Glück gha, dr Präsident het kei komplette Lockdown agordnet. Jetzt stoht unserer witere Entdeckigsreis durch Südafrika nüt meh im Wäg. Mir hän trotzdäm e kleini Reise-Pause in Plettenberg Bay gmacht, inere wunderschöne Lodge mit ere senationelle Ussicht.
    Vo dört us hän mr verschiedeni Tagesusflüg gmacht. Ins Monkeyland und Birds of Eden
    Die meiste Affe und Vögel sin us Privatbesitz, Labors oder Zoo und dörfe in dene Uffangstatione relativ frei und wieder wild Läbe. Klar, sie wärde gfietered, ansunschte könne sie sich innerhalb vo dr Aalag frei bewege. Mir hän e hufe über d’Lemure und d’Affe ghört. D’Kapuzineraffe benütze als einzigi Affeart Wärkzüg, z.B. Stein zum Nüss uffmache oder Stöck zum Wasserschlange fange und töte (sie ässe die denn au). Sunsch kennt me das nur vo de Primate. Lemure hän sie zwei verschiedeni Arte, die mit em gstreifte Schwanz (wie dr King Julien) und denn die Schwarz-Wisse. Die sin zwar grösser, seige aber Schisshase. Kömme nur rasch zum Frässe an Boden und denn sofort wieder uff e Baum :-) Die andere sin zimlig fräch und hän is immer wieder e Stück wit begleitet.
    Jetzt wüsse mir au, ass nur die südamerikanische Affe ihri Babies uff em Rugge umedraage. Die afrikanische und asiatische Affe hän sie immer unde am Buuch.
    Birds of Eden isch die gröschti Vogel-Freiflug- Aalag uff dr Wält. Es het vyyl Vögel kah, isch e rächte Lärm gsih.

Im Robberg Nature Reserve hän mr e sehr e schöni Wanderig gmacht. Es isch nit nur e Naturschutzgebiet sondern au e Weltkulturerbe und e nationals Denkmal. Uff em Rundwäg vo 8,9km wird me vo verschiedene Landschafte, ( Sand, Wald, felsigi steili Wänd, Meer..) und verschiedene Tier begleitet, wie Vögel und Heugumper, au Seebäre-Kolonie sin do beheimatet. Mir hän ihne zuegluegt bim Schwümme, sie dien richtig Wällerite. Es isch is nit klar, ob sie das nur zum Spass mache oder derby au Fisch frässe, isch ämel toll gsih zum zueluege.

Au d’Wanderig im Nature’s Valley zum Salt River isch Landschaftlich e Highlight gsih.