Fish River Canyon

April 23, 2021 in Namibia ⋅ ☀️ 28 °C

Unsere letschte Stop in Namibia isch dr Fish River Canyon. Dr Fish River Canyon isch dr längst in Afrika und dr 2. längsti uff dr Wält (nach em Grand Canyon in de USA.) Er isch 160 km lang, bis zu 550m tief und öbbe 650 Millione Joor alt. Eifach nume Wow wenn me obe stoht und in dä Canyon luegt. Es het no Wasser im Canyon vom viele Räge.
    Mir sin inere tolle Lodge gsi, im 70ger Stil.

Unseri Zit in Namibia isch scho verbi, und mr fahre wieder uff Südafrika zrugg.
    Namibia isch e fantasischs Land.
    D’Landschaft isch so abwächsligsriich, vo Steihüffe, über Wüesti, Flusslandschaft und soo viel Gras und Grien, dangg em viele Räge wie sie en do scho sit Johrzähnt nüm gha hän.
    Mir hän so viel Sache erläbt, gseh und erfahre. Sehr schöni Erläbnis aber au viel Erfahre vo me sich Gedanke macht.
    Gschichte vo Iheimische vo unter d’Huut göhn und e Läbe wie mir s’uns nit könne vorstelle.
    Die Wahnsinnigi vielfalt an Tier, wo me in dr Wildnis ka beobachte und vo nochem erläbe.
    Die Tier läbe zwar do imene Paradies, aber doch het immer dr Mensch sini Hand im Spiel. Muess d’Azahl vo de verschiedene Arte kontrolliere, will sie z’viel Platz ihnähme oder uns dr Fisch wägässe.
    S’Volk isch sehr vielsittig, sehr fründlich, zuvorkommend und alli gäbe sehr viel für ihres wunderschöne Land.