Satellite
Show on map
  • Day 145

    Back to Switzerland

    May 2, 2021 in Switzerland ⋅ ☁️ 23 °C

    Tja do sin mr wieder.
    Immerhin hän mr uff unserer plante Reis rund um d’Wält 2% vo dr Wält gseh😊🙈
    Es isch uns leider nit möglich in Afrika sälber witer zreise. In gwüsse Länder isch alles total zämebroche, es herrscht Bürgerkrieg und isch z’gföhrlich zum Reise. Und uff e andere Kontinänt und Länder isch sooo kompliziert und me weiss nit was kunnt. So hän mr beschlosse nach dere wunderschöne Zit in Südafrika und Namibia kei Risiko izgoh und ind Heimat zrugg zko.
    Wo mr vo Namibi uff Südafrika zrugg sin, hän mr leider nur no e Uffenthaltsbewilligung vo 7 Daag in Südafrika beko. Dä am Zoll het gmeint do mr usgreist sin und scho 3 Monet im Land gsi sin, mien mr s’Land nach 7 Dääg verloh.
    Naja mit däm hän mr nit grächnet und hän miesse umplane. So hän mr uns e Wohnig in Gordon’ Bay gmietet und s’Meer und d’Umgäbig no bitz gnosse.
    Mir hän dr Rückflug in d’Schwiz für am 30.4 . (exakt nach 7 Dääg) mit dr Lufthansa via Frankfurt buecht. Doch wo mr uns denn schlau gmacht hän isch usko, dass mir als Schwizer nit dörfe in Frankfurt ireise und witerreise. (Corona und Schenge) So hän mr dr Flug umbuecht uff e Daag spöter mit dr Swiss diräkt nach Züri. Nur sin mr jetzt e Daag zlang in Südafrika und die sin schiins sehr sträng und büesse mit eme Landesireiseverbot vo 1-5 Johr.
    So sin mr am 29.4. vo Kapstadt uff Johannesburg gfloge und hän alles klärt am Flughafe. Hän uns eimol meh e Wattestäbli ins Hirni stegge loh (Covid Test) und sin uffs Amt vo dr Immigration wäge däm Daag zlang im Land. Dä het gmeint do mir e „Grund“ hän e Daag zspot uszreise, könne mr e Schriebe mache und das am Zoll bim Ussreise zeige. Gesagt, getan.
    Bim Usreise am Zoll het das aber keine interessiert mir hän ohni Problem dr Stämpel in Pass beko. Also e huffe Ufwand für nüt ....
    In dr Schwiz sin mr 7 Dääg in Quarantäne, hän s’Tanti verwöhnt bim Huushalte😂 und uns aklimatisiert.

    Mir hän e sehr tolli Zit gha uff dere Reis, hän viel gseh, erläbt, tolli Mensche kenneglernt.
    Mir sin in 49 verschiedene Unterkünft gsi.
    Sin mit 3 Autos 20‘855 km gfahre und so au öbbe 2,5 Monet vo dene 5 Sitzend verbrocht😂.

    Schön dass ihr mit uns mitgreist sin und mir
    euch hän könne verzelle vo unserne Erläbnis!Südafrika und Namibia sin 2 sehr sehenswärti Länder und mir hän e huffe Tipps 😉.
    Read more