• Day 7

Erst Schlächtwättertag

June 9, 2023 in the United States ⋅ ☁️ 23 °C

Hüt simer witer am Columbia River noche Richtig Weste. Nach es paar Kilometer het der Highway ufs mou nur no us losem Kies bestange - die ganz Stross wird uf ca. 20 km neu gmacht. Das heisst müesams Fahre und chum Uswichmöglechkeite vom Verkehr. Zum Glück het de aber d Boustöu der Verkehr hinger üs blockiert und mir hei während ca. 30 Minute der Highway für üs gha🚴‍♂️
    Spöter simer dür Fäuder gfahre sowit me gseht. So stöut me sech d USA vor.
    Churz vorem Etappeziel Walla Walla het üs e entgägefahrende zuegwunke, umkehrt und het vor üs aghaute. Begeisteret heter verzöut daser au Velotoure gmacht het mir hüt scho die 2. Türeler sige, woner aghaute het.
    In Walla Walla acho, simer zersch zum Bikeshop zum am Patrick sini Speiche flicke. Aus Erinnerig heter jetz ei silbrigi. Nächär simer zu üsem Warmshowerhost Dan - e passonierte Bierbrauer. Mir dörfe i sire private Brauerei übernachte. S Bier isch inklusiv 🍻