Chli Heimat in Kanada

July 22, 2023 in Canada ⋅ 🌙 19 °C

Hüt morge simer früeh gstartet und hei zersch mou bim Walmart üsi Vorrät müese ufstocke. Denn ischs Richtig Lake Erie gange. Dr Wind isch nüm ganz so guet gsi wie gester, aber mir si trotzdem zügig vorwärts cho. Zmorge hets wiedermou am Strosserand gä, wöu mr ke gmüetlechere Ort gfunge hei. In Port Stanley heimer wieder glernt dases do nur alles oder nichts git. Dä chli Ort isch extrem touristisch wäg sine zwöi Sandstränd. D Andi het de au es churzes Bad gno, bevor mr imene Kafi hei s Gwitter loh verbizieh, wo aber gar nid cho isch.
    Denn ischs zur hütige Ungerkunft gange: Uf die hei mir üs sehr gfreut sit mr se vor zwöi Täg uf dr verzwieflete Suechi nachere Schlofglägeheit ir nöchi vo Port Stanley amene Wucheend entdeckt hei. D Conny füehrt es B&B on the Farm vo ihrem Ma Jürg. Die beide si ursprünglech usem Thurgau. Es isch so entspannt gsi widermou uf schwizerdütsch chönne mit öperem z rede. Mir hei e gmüetleche Obe mit ihne verbrocht und über sehr vüu diskutiert was eim so uffallt was do angersch isch.