Am Eriekanal entlang

July 26, 2023 in the United States ⋅ ☁️ 27 °C

Hüt morge hei mir d Grand Island wieder verloh. D Brügg uf dr angere Site vor Insle isch nid agnähmer gsi zum befahre. Dr Velowäg so schmal das mir hei müese zirkle mit üsne vollbepackte Velo. Und uf dr Stross, wo nur vore Leitplanke isch abtrennt gsi, si d Autos und Trucks a üs verbibraust. Aber denn simer dr ganz Tag nume no uf Trails gfahre und hei Kilometer chönne spuele. Dr ursprünglech Plan ab de Niagara Falls heimer scho wider übere Huufe gworfe und si 50 km witer gfahre. D Hitz het aber vor auem ar Andi chli z schaffe gmacht. Oder vilech au d Tatsach dasmer nach 2 Mönet immer no nüt glernt hei bezüglech regumässige Pause und ungerwägs gnue Ässe🫠
    Eigentlech heimer amene Lock in Rochester (gratis) wöue Campe. So wie mr das gläse hei uf dr Website vom Erie-Kanal Trail. Wöu mr üs dört aber nid wohl und sicher gfühlt hei unds ke Alternative ir Nöchi het gä, heimer üs fürnes Hotel entschide. Einisch meh simer froh dasmer üs nid müese überlegge öb mr üs das jetz chöi leiste.
    Und mir si drfür mit Rund umd Uhr gratis Snacks und Getränk überrascht worde. Der Patrick het zum Ässe nur gmeint: "Die wüsse nid uf was si sech ilöh."