Dom und Ella

Joined April 2019

Tag 19

May 23 in the Netherlands ⋅ ☁️ 23 °C

Z Köln simr dr schön Dom ga ahluege und hei im Kino üsi Beii entspannt. Di letzti Nacht in Dütschland hei mir de no unextra ufemne Nazi-Camping verbracht. Hüt si mir z Holland acho und froh drüber es neus Land z gse🇳🇱. D Velowäge si in DE chli es "Wo ist Walter"-Spili gsi, hie si si ahgnähmer und drum si mir oh viu flüssiger unterwegs. Usserdem si mir mittlerwile üsi erste 1000km gfahre!😁Read more

Tag 15

May 18 in Germany ⋅ ⛅ 19 °C

Zwöi Wuche simer iz unterwägs und ässe grad zMittag in Bonn, am Nami weimr de z Köln si und üs dert ä Tag d Stadt ahluege. Ds Wucheändi hei mir gedigä im Hotel in Koblenz verbracht dank und mit Paul & Christa😊😍.
    Dr Gägewind stört üs nümme witer, sit dä letste Tage heimr ändlech oh chli Röggewend😁. Sunnä u Räge wächsle sich chli ab, aber di kurze Hose hei mir ömu oh scho chönne montiere🔥😎Read more

Tag 10

May 15 in Germany ⋅ ☀️ 14 °C

Mir hei immer no Gägewind u müesse rächt strample. Es isch sträng, aber mir chöme trotzdem guet vorah. Mir fröie üs uf nä schins mega schöni Route ab iz bis Koblenz. D Sunnä hei mir ömu uf üsere Site🌬️🚴🚴‍♀️☀️🔥🤙

Tag 8

May 12 in Germany ⋅ ⛅ 8 °C

Di letstä Täg het z Wätter chli gwächslet. Ir Nacht rägnets nümm geng und dr Himmu isch blau u nümm grau☀️, derfür heimr mega starke Gägewind... Am Rhii entlang gseh mr mega viu Gäns, Änte, Störch und Bisamratte. Hüt hei mir ä Ruhetag in Speyer u gniesse d Sunne u z Bier😊

Tag 4

May 9 in France ⋅ 🌧 13 °C

Hüt hei mir 2 Landesgränze überquert🇨🇭🇩🇪🇫🇷 Nach emne kurze aber intensive Wolkebruch heimr d Velos vou Sand gha u üs scho Sorge umd Gsundheit vo de Schaltige gmacht. Aber ufm Camping i dr aute Festigsstadt Neuf-Brisach heimr d Velos chönne absprütze😌 Zum Znacht hets Hamburger vom Gaskocher gä🍔

Tag 3

May 7 in Switzerland ⋅ ⛅ 15 °C

Gester hei mir nach fast 80km und einige Höhemeter Basel erreicht. Ds Wätter het passt u mir hei üs sogar chli dr Brönner ghout☀️ Hüt heimr dr ganz Tag z Basu verbracht wüus nume rägnet, usserdem heimr no ganz müedi Bei vo gester u öpper vo üs 2 isch grad froh chli chönne uszruhie. Mir füehle üs aber ganz rastlos u wei unbedingt witer. Morn geits ändlech über d Schwizergränze uf Neuf-Brisach🇫🇷Read more

Tag 1

May 6 in Switzerland ⋅ ⛅ 12 °C

Di ersti Etappe hei mr legere bewäutigt. Es isch no zimlech kalt, aber z Znacht het gwärmt☺️

Never miss updates of Dom und Ella with our app: