Brasilien
Bairro Jardim Itapuã

Upptäck resmål hos resenärer som för resejournal på FindPenguins.
Resenärer på denna plats
    • Dag 6

Afkickkliniek Leanne

21 februari 2023, Brasilien ⋅ 🌧 26 °C

God is goooodd all the time, all the time God is gooddd!
      Wauwie wat een heerlijke dag. Vandaag splitst de groep weer op en gaan we naar 2 verschillende afkickklinieken.
      Ons deel van de groep komt bij een kliniek waar ze 5 jaar geleden zijn gestart met 15 man in een eengezinswoning in de favela's en zijn nu, 5 jaar later nogsteeds bezig met verbouwen. Er wonen zo'n 20 mannen op dit moment en wij hebben de eer om met deze ongelooflijk mooie mensen de aanbidding in te gaan. Wauw wat een vuur hebben deze mensen! We komen binnen in een kleine kamer waar de liefde en energie van God zo enorm voelbaar is. We mogen onze getuigenissen delen en hen bemoedigen in alles wat ze deden. Zo intens mooi hoe echt deze mensen zijn en hoe je ziet hoe ongelooflijk dichtbij God in deze kliniek is! Nadat we elkaar bemoedigd hebben mogen we 6 mannen vullen met de heilige geest en bidden voor zieken. Tussen alle mensen door komt de dochter van Roberta, de vertaalster, naar me toe, pakt mijn hand en trekt me tussen de mensen door naar een man die last had van zijn rug. Ik mag mijn hand op zijn rug leggen en spreek genezing over hem uit in de naam van Jezus. Meteen daarna draait hij om en verschijnt er een enorme lach op zijn gezicht. Hij draait en buigt zijn rug en vertelt me over enthousiast dat de pijn helemaal weg is! Hallelujah 🙌🏻
      Ook komt er een man naarvoren met een uitgegroeide elleboog. Karsten, een van onze missietrippers, bad voor hem en voelde de bult letterlijk onder zijn hand verdwijnen 😶
      Zo krachtig en zo bemoedigend om dit mee te mogen maken, thank you Lord ❤️

Du kanske också känner till platsen med följande namn:

Bairro Jardim Itapuã, Bairro Jardim Itapua

Gå med oss: