Satellite
Show on map
  • Day 54

    Het zonnetje, lekker genieten!

    December 21, 2023 in Portugal ⋅ 🌙 12 °C

    Vanmorgen zag ik door een spleetje in het gordijn het zonnetje boven de berg uitkomen. Snel uit bed en het zonnepaneel neerzetten. Lekker met de donsjas aan in het zonnetje ontbijten en koffie. Octobus was wel weer toe aan een opruim beurt. Gisteren met de installatie van het zonnepaneel hadden we tie wraps nodig en het was zo'n zooitje in de bak met gereedschap dat het lang duurde voor ik ze gevonden had, dat moet wel anders, dus vandaag alles bij elkaar zoeken en kleine dingen in een doosje bij elkaar doen. Ook het horrengaas op maat gemaakt zodat ik de insecten buiten kan houden.
    Als ik losse spullen heb doe ik ze in een boodschappentas, maar ik had nu al 2 boodschappentassen voorin staan. Straks komen Meria en Lieke en dan moet het bankje voor leeg zijn als ik ze ga ophalen, dus ook die spullen allemaal weer op z'n plekje.
    Ik sta op een mooie plaats op de camping en steeds komen er mensen langs die een praatje komen maken, heel gezellig.
    Heerlijk genieten van het zonnetje, het zonnepaneel steeds met de zon mee verplaatsen, en nu van een opgeruimde camper!
    Read more