Satellite
Show on map
  • Day 56

    Olhos d'Agua/Meria+Lieke

    December 23, 2023 in Portugal ⋅ 🌙 12 °C

    Octobus rijklaar maken en op weg naar het appartement in Olhos d'Agua. Onderweg even boodschappen doen bij de Lidl, dat is een verschil of je voor 1 persoon boodschappen doet of voor 3.
    Met een kar vol op weg naar het appartement.
    Handig om alvast de sleutel te halen en zoveel mogelijk spullen in het appartement te zetten. Het leukste aan het appartement is het dakterras, dat is echt een bonus, wat een uitzicht!!!
    Dan op weg naar Faro om Meria en Lieke op te halen. Heel erg op tijd want ik ben bang dat ik me vergis met dat uur verschil.
    Ze blijken een half uur vertraging te hebben, dus ik heb heel wat tijd te verdoen op het vliegveld.
    Leuk om al die mensen te zien die iemand opwachten en de mensen die aankomen.
    Er staat een gigantische kerstboom op het vliegveld met enorme rode ballen en grote dennenappels erin. Ik moet zo lang wachten dat ik de lichtjes in de kerstboom aan zie gaan.
    Als Meria en Lieke aankomen is het al donker.
    Over de tolweg terug naar Olhos d'Agua, zou 31 minuten zijn maar door het verkeerd rijden wordt het toch al gauw 45 minuten.
    Samen eten en het huisje in gebruik nemen, wat is het fijn zo met elkaar!!!
    Read more