Satelita
Pokaż na mapie
  • Dzień 70

    Eind goed al goed 😃

    6 stycznia, Portugalia ⋅ ⛅ 10 °C

    Geslapen in Margot haar camper, ging goed tot een uur of 6 vanmorgen, toen was het toch erg koud geworden in het campertje. Nog even gewacht en toen met dekbed omgeslagen zachtjes het chalet van Margot binnen om haar niet wakker te maken. Nou dat is goed gelukt toen zij uit de slaapkamer kwam schrok ze zich wezenloos. Kan het met voorstellen als je zo uit je slaap iemand met een dekbed omgeslagen op je bank ziet zitten 😂
    Na het ontbijt eerst naar het landje van Margot want er kwam een kijker en hopelijk ook een potentiële koper 🤞🤞🤞
    Toen naar de Intermarché om wat voor de lunch te halen.
    Op Route66 aangekomen eerst even lunchen tussen alle rotzooi in. Wat een leuke camping is dit toch dat dat hier allemaal kan en mag.
    En dan toch echt ons weer buigen over hoe we het gaan oplossen, vooral hoe we het voor elkaar krijgen om het geheel iets lager te maken zodat ik niet meer met mijn hoofd tegen het plafond kom als ik op mijn bed/bank zit.
    En ja hoor buurvrouw en buurvrouw hebben het voor elkaar gekregen, Ajeto buur!!!
    Nog wel een klein beetje hulp gekregen van Cor uit Vlaardingen met een lekker Rotterdams accent. Hij kon goed rechtzagen, wat mij niet lukte, zodat we rechte opvulstukjes hadden om eea op de juiste hoogte te krijgen.
    En ja dat is helemaal gelukt, ik zit nu op mijn bed dit te typen en heb boven mijn hoofd meer dan 5 cm over. En, niet onbelangrijk, de plastic boxen passen nog steeds onder bed.
    Heel erg bedankt voor de hulp Margot dat had ik in mijn eentje echt niet gered!!!
    Chantal wilde het hout gelukkig hebben voor in de bar, dus dat hoefden we niet af te voeren.
    Van Tina nog uitgebreide informatie gekregen voor de route naar Tarifa waar ik op 8 januari aanwezig moet zijn op de camping voor de reis naar Marokko. Morgenochtend vertrek ik dan kan ik het rustig aan doen.
    Vanavond slaap ik weer in mijn eigen vertrouwde Octobus op mijn verbeterde bed, waarvan ik het matras niet meer met spanbanden vast hoef te maken aan het frame om niet uit mijn bed te rollen 😃
    Czytaj więcej