Satellite
Show on map
  • Day 12

    Kære øjeblik

    August 30, 2023 in Spain ⋅ ☁️ 15 °C

    God morgen Mondeñedo🔆.

    Stod op til rigtig dejlig vejr, nød øjeblikket sammen med kaffen.
    Fik mig soigneret og gik på hotellet, hvor jeg havde besluttet mig for at give værtinden en skilling, fordi vi fik lov at sove på hendes P-plads og benytte hendes have og faciliteter. Hun blev helt rørt, og der dukkede tårer frem i øjnene på hende. Det gjorde der selvfølgelig også hos Hansi, gamle mænd som mig, har let til tårer.
    Jeg fik bestilt en croissant og en cappuccino, og det ville hun så ikke acceptere at jeg betalte for. Gid flere mennesker var som hende🙏🏻.
    Nu vil jeg se om jeg kan finde den flod vi gerne vil overnatte ved næste gang. Men først vil jeg lige nyde roen og øjeblikket her.

    Kære øjeblik tøv en kende, du er så ufattelig smuk

    Kære øjeblik kan du nænne at slippe mig og skille os to
    Read more