Satellite
Show on map
  • Day 14

    Helt rolig, jeg er ikke begyndt at gå.

    September 1, 2023 in Spain ⋅ ☁️ 21 °C

    Jeg havde faktisk de værste fordomme om Sobrado, den lille flække uden noget.
    Men mine fordomme blev gjort til skamme. Godt nok må vi overnatte på en P-plads til noget, der nok engang var en fabrik, men nu bliver brugt til tilbud til de unge. Altså hvis her er nogle unge. Igen kan man undre sig over så kæmpe en katedral til en by med 1.758 indbyggere. Tror faktisk hele byens befolkning kan være i katedralen samtidig😂.
    Men hvor er her dog smukt og romantisk❤️. Har allerede tabt mit hjerte til byens gadeliv med små caféer, flot natur og skifer på alle fortove. Tror ikke helt de er klar over hvor dyrt skifer er.
    Sidder på en bænk og bare nyder stilheden. Det eneste jeg kan høre, er lidt høns, lidt køer og katedralens klokker. Livet er bare dejligt.
    På billederne kunne man godt fristes til at tro, at jeg er begyndt at gå Caminoen. Men I kan være helt rolige, jeg skulle ikke bevæge mig meget for at tage disse billeder. Hav en dejlig dag derude🥰
    Read more