Satellite
Show on map
  • Day 18

    Her er så dejligt og meget varmt.

    September 5, 2023 in France ⋅ 🌙 25 °C

    Efter at være ved at dumpe ind i en nudistlejr, fandt vi det mest pragtfulde sted, ned til den fedeste strand i Biscaya bugten.
    Vi fik tjekket ind ordentligt tid og Tina lavede citron kylling på omnia ovnen, en ret, der er blevet en af mine livretter.
    Efter maden tog vi ned til stranden, wow siger jeg bare. Det mest pragtfulde vand og dejlig varmt, så jeg fik badet i Biscayen for første gang i mit liv, tjek til den også.
    Men hold nu op man skulle passe på, der var helt vildt meget udadgående understrøm, og selv med mine mange kilo, blev jeg suget ud et par gange. Heldigvis kender jeg teknikken med at komme væk fra strømmen. Selv på lavt vand, var det vanskeligt at bevare balancen, se videoen med mit ben, hvor meget vandet trykker ud igen.
    Dette her sted kan varmt anbefales, og apropos varme, så overvejer jeg kraftigt at sove på stranden i nat.
    I guder hvor er her skønt, vi sidder og hygger, og det eneste vi kan høre er bølgernes brusen og lyden fra cikaderne, og temperaturen er omkring 28 grader her klokken 21.30.
    Er så taknemmelig for at få lov at opleve dette🙏🏻
    Read more