Lucknow und Delhi

February 25, 2023 in India ⋅ ☀️ 30 °C

Halllo Ihr Lieben!!!
    Heint hon i (enckre Lisa) di besondere Ehre den fost schun speziellen Eintrog zu schreiben:

Es isch dor leste Beitrog von ins in Indien!!!

Noch gonze 2½ Monate durch des aufregende Lond INDIEN, mit gonz vielen Eindrücken, Erlebnissen, Erfahrungen und einigen Pannen, geat die Reise weiter (kloaner Spoiler) ins Gebirge von NEPAL ober davon an onderes mol mehr :)

Noch Varanasi wollt mor erster glei schun noch Delhi mittn Zug weiter fohrn, ober weil ins di Zug Zeiten nt gepasst hobn (ankunft oder start ollm zwischn Mitternocht und 5e in dor fria) ober vlt a weil mor es leste mol im Zug bis noch Varanasi so viel mitgemocht hoben, hots vor Delhi no an kloanen Zwischenstopp in Lucknow geben.

Noch a gonz unkomplizierten Zugfohrt (mir sein es erste mol sogor mit dor 1.Klasse gfohrn weil die Tickets nt so teuer worn und lei mehr sell frei wor) und a bequemer Nocht (inser Homestay wor eher auserholb, wesholb mir sogor mit Vogelgezwitscher aufgewocht sein und nt mit Hupen) hob mor 2 Toge die Stodt besichtigt und sie hot ins wirklich positiv überrascht. Lucknow isch eigentlich gonz unbekonnt und es sein a gor nt so viele Touristen sem gewesen ober decht hots richtig viele historische Bauten zu bewundern geben (so viele wia bisher in koaner onderen indischen Stodt) und a di Lokale sein viel moderner und westlicher gewesn wia in ondere Orte. Mir woren ban Mekka 2.0, wos a rießige Onloge wor mit olls verschiedenen muslimischen Bauwerken und a bon an ondern groaßn historischen Denkmol, wo einige der wichtigsten Inder mit großen Statuen verewigt worden sein. Es gonze hot awia an Oman erinnert und mir hoben selber nt genau verstonden wieso sie so a große Fläche für des aufoanmol hergenummen hoben, ober ins hots gegfolln, vlt a awia weil mir genau ba sonnenuntergong sem woren und über die gonze stodt gsegn hobn.

Noch 3 Toge ischs don wieder reibungslos weiter noch Delhi gongen wo mor gonz ebes besonderes vor kop hoben: A nobles Essen in oan von die besten Restaurants in Indien.
    (sell hot sich dor rené ollm gewünscht zu tian auf inserer reise a wenn i nia wkl von sem begeistert wor.... decht ischs don passiert) Mir woren im Accent India und hoben a 9 Gänge Menü gegriag (schun sel wor mor viel zu nobel) ober i muass sogen es wor echt richtig guat. Bsunders cool wor, dass sie ba jeden Gericht die indische kuchel ingebaut hoben und mir so nomol a richtig guatn ausklong von dor traditionellen indischen Kuchl gegriag hoben.

Am nächsten Tog isch don lei mehr direkt zum Flughofen gongen und wos ins sem schun wieder schlimmes passiert isch, wesholb mir fost illegal eingereist sein und ob mor guat unkemmn sein, hert es es nächste mol wieder von René.

Kurz no a schlusswort zu INDIEN!
    Es wor a einmalige erfohrung und a wenn viele dinge extrem worn und vielleicht nt so wia men sichs vorgstellt hot isches a Lond wos men mindestens oanmol in sein Leben gsegn hobn muass. Es hot so viele verschiedene sochen zu bieten und hinterlost auf jeden foll an bleibenden Eindruck! Egal ob am Strond, in groaße städte oder in die national Parks es bleib ollm ebes schians hängen, wieso i iaz a sogen muass dassi richtig froah bin so a schiane rundreise gemocht zu hoben und mi a in zukunft no gern drun zrugerinnern wer! :D

Enckre NOBLEN für ein lestes mol INDER

Lisa&René