Goedemorgen

July 25, 2023 in Germany ⋅ ☁️ 14 °C

Het was bijna donker toen we aankwamen bij een wat leek op een kleine parkeerplaats. Het bleek het terrein te zijn dat bij een landgoed hoort en waarvan de eigenaar net een festival gehouden had. Er stond nog 1 bezoeker. We vroegen een aardige dame (hippie) of we hier een nachtje mochten staan. Ze vroeg of we marijuana hadden. De rest van de avond zat ze bij ons en hebben we pizza besteld. Ze is een ‘lichtwerker’, wil mensen bewust maken dat alles wat leeft ‘wezens’ zijn. Ze had een mooi verhaal over een baby-egel die ze afgelopen jaar heeft opgevangen. Een volwassen vrouwtje is het nu en ze krijgt ‘s avonds bezoek van 2 mannetjes die luidruchtig met haar paren. In eerste instantie wist ze niet hoe ze een mannetje van een vrouwtje kon onderscheiden. Daar kwam ze achter toen ze een egel optilde en over een bolletje op zijn buik streek. Ze dacht dat het een navel was, maar het bleek pielemans te zijn. De egel had haar met grote opengesperde ogen aangekeken. ‘Wat zit jij nou te doen?’ 😂Read more