Tussendoortje

August 8, 2023 in the Netherlands ⋅ 🌬 17 °C

Na een week Zwolle hebben we toch de bus weer gepakt voor een tripje van 2 dagen richting het noorden. Dit keer in de buurt van het Lauwersmeer. Het is een all inclusive boerderijcamping geworden; genaamd logement Doosje. Bij aankomt waren er geen andere gasten op de camping. Vanwege het slechte weer van de voorgaande week? De appartementen waren wel allemaal verhuurd. De eigenaresse zei ‘Zoek maar wat uit, de camping is van jullie. Om 19:00 wordt er gezamenlijk gegeten.’

Het diner was op de deel van de boerderij. We waren aangenaam verrast door de gezellige en intieme setting. De eigenaren van het logement zijn fervent liefhebbers van Schotland en Ierland. Dus ook van Whisky! Het restaurant stond vol met indrukwekkende flessen.
    We hebben genoten van een voortreffelijke maaltijd. De meeste producten uit eigen tuin. Gerechten die niet alleen heerlijk smaakten , maar er ook prachtig uitzagen met ondermeer eetbare bloemen.
    Het was een koude nacht met een duizelingwekkende sterrenhemel. Wat is het donker in Warfstermolen…