France
Saint-Donat-sur-l'Herbasse

Dreiging

July 4, 2022 in France ⋅ ☁️ 26 °C

Er is vanaf een uur of drie vanmiddag vijftig procent kans op hagel en onweer. We willen dus graag op tijd op de camping zijn. Ook al is het nu niet zo heet als gisteren. Tijdens het fietsen zien we bij de bergen links van ons een zwarte muur ontstaan die ons de blik op die bergen ontneemt. Dit moet wel een flink bui zijn. We voelen nog meer noodzaak om toch flink door te trappen. Niet echt relaxed fietsen maar we zijn wel rond half twaalf uur op de camping. We krijgen een plek welke min of meer open ligt. Even overleg en we mogen een andere, meer beschutte plek uitkiezen. Meteen de tent opgezet en daarna koffie gezet. Dan begint het te regenen, even plekje in de tent regelen. Gelukkig zet de regen niet door en krijgen we 's middags ook geen onweer en/of hagel. Nog even wassen, onszelf en onze kleding en een bezoekje aan de supermarkt. Online uitgezocht welke tussenstops we doen voor we donderdag op l'Île de Chambod aankomen en gecheckt of er plek voor ons is.Read more

Saint-Donat-sur-l'Herbasse, Jovincieux, FRDTH