Hospedaje Luzmila

February 19, 2022 in Colombia ⋅ 🌙 25 °C

Na de zonsondergang rijden we door naar onze tweede slaapplek in dit gebied La Guajira. Het is een veel grootschaliger complex waar meer groepen overnachten genaamd Hospedaje Luzmila. Het is nu niet eens druk met circa 80 mensen want ze kunnen er 200! kwijt. We schrijven ons in, in een groot logboek bij de receptie.

De slaapplek is duidelijk aangeduid! Kan niet missen 😅 Nadat we gedoucht hebben, gaan we aan tafel. We drinken eerst samen gezellig een biertje. Er zijn grofweg 3 merken breed verkrijgbaar. Poker, Aguila en Club Colombia. Aguila is onze favoriet maar we drinken hier Poker.

Op ons bord ligt een ENORME moot vis waar we normaal gesproken met z'n vieren van zouden eten. We krijgen het niet op met ook nog rijst, rauwkost en de welbekende patacónes. Dat zijn gebakken, geplette stukken groene banaan. Ze smaken hartig met een beetje zout en lijken totaal niet op de gele banaan. Lekker en vult ook meteen goed.

Omdat hier weinig lichten zijn kunnen we de sterrenhemel goed bewonderen. Dit blijkt niet vast te leggen op foto dus neem van ons aan dat het echt indrukwekkend was!

We kruipen in onze hangmat en gaan op tijd slapen. Morgen vroeg weer op!