Rondslenteren in Cartagena

February 25, 2022 in Colombia ⋅ ⛅ 30 °C

Vandaag hebben we lekker rondgeslenterd in Cartagena. We zijn begonnen in de wijk Getsemani, waar vroeger veel geweld was maar waar nu een gezellige sfeer hangt en veel street art te zien is. We kijken onze ogen uit naar alle kleuren huizen, decoratie en mensen.

Het was ons gisteren al opgevallen en vandaag zagen we het weer: veelal jonge vrouwen die in fladderende jurk, met zonnebril en/of hoed poseren voor een mooie oude deur. En een man/vriend/vriendin die de foto neemt, waarschijnlijk voor instagram ofzoiets. Deze deur insta's wilden wij ook wel proberen, zie hier het resultaat. Het krom liggen van het lachen staat er niet op 😂

's Middags zijn we verder door het oude centrum gewandeld, hebben we luxe geluncht met kreeft en cocktails en hebben we wat geshopt. Het is lekker warm in Cartagena dus we nemen genoeg pauze met lekkere verse fruitsapjes en schaduw of airco. De lunch bleek zo uitgebreid en vullend dat we 's avonds nog steeds geen honger hadden. Maar een happy hour cocktail bij het hotel gaat er nog wel in 😋