BRYSSEL —> LONDON

September 14, 2022 in Belgium ⋅ 🌧 15 °C

Idag vaknade vi i ett grått Bryssel och vi hade inte så mkt tid här så vi tänkte att vi skulle åka och kolla på EU huset. Vi träffade Sebastian från Colombia på hostelt och han ville följa med. Han var så gullig att hjälpte oss bära väskorna haha. Vi tog en kaffe med honom och senare blev det dags att ta vårt tåg till London och det var mkt mer säkerhet än vad vi trott så man var tvungen att vara där minst 30 min innan och det hade vi ju missat så det tåget missade vi, vilket var lite jobbigt eftersom vi köpt seat reservation, men hon var snäll vid receptionen och bokade om oss till ett några timmar senare. Vilket gjorde att vi kom till London kl 17. Då skulle vi försöka ta oss till hostlet med Meteon vilket vi lyckades med. Hostlet var ganska skumt asså, jag fick en lite jobbig känsla. När vi kom till rummet var det någon som sa att dem hade kommit in mitt i natten och hällt ut klorin på hela golvet så det luktade väldigt mycket! Det låg en pöl under hela sängen med klorin liksom, där någon sovit så man undrar ju vad som hänt där. Jaja dem hade kök iallafall så vi gick och köpte pasta och pesto och laga vår egna mat för första gången, det var mysigt!Read more