LONDON

September 16, 2022 in England ⋅ ⛅ 17 °C

Vi vaknade upp till en stulen nyckel (iaf vad vi tror för vi hittade inte den någo stans trots 1h letande). Så vi fick börja hela dagen med att checka ut försent och inte få tillbaka våra pengar för nyckeldepositionen. Lite smått sorgsna tog vi vårt pick och pack och äntligen lämnade detta skithostel. Ingen rekommendation från oss och det ska lämnas en kass recension. Vi fick oss i kaoset iaf en kompis från Italien från vårt rum för att han också blivit av med nyckeln. (Dock hittade han den igen senare.)

När vi lämnat åkte vi till HydePark och gick igen hela parken och stannade till och njöt och läste bok och letade efter boende till Paris.

Idag kom också våra EFTERLÄNGTADE kompisar från Sverigelandet, Nelly och Astrid. Nu ska vi ha en härlig weekend tillsammans i London.

När vi kom fram till hostlet vi skulle bo på träffade vi igen (?!?!) på vår nya kompis från Italien, sjukt konstigt att han lyckats byta hostel till precis samma som oss, de va roligt och galet. Av alla ställen i London.

Tillsammans med Nellan och Asse år vi mat på Five Guys och gick längs med den stora kanalen genom London och kollade på solnedgången och följde den LÅNGA kön som aldrig tog slut och som vi aldrig såg början på som ledde till Drottningens kista. Sen drog vi hem och snaxade och prata 😊❤️

/ Amsterdam