Guatemala
Vista Hermosa

Lago di Atitlan

February 12 in Guatemala ⋅ ☀️ 20 °C

Woooow so schön isch dä See uf 1500müm - ibettet zwüsche de viune Vulkän u umgäh vo verschidnige Dörfli...mir beobachte Gschäftigs Tribe idä doch änge Strasse wo mir mit üsem Mietouto i eim vo dene Dörfli si acho 🥰 San Pedro isch bekannt für sini Backpacker szene. Mir hei erwartet dses de ender chli überloffe wird si - aber eig ischs bis jtz niene zGuatemala überloffe gsi... DTraditione wärde hie gläbt es isch ursprünglech u het sehr viu Charm.
      Guet mir si eifach chli ga ume spaziere u de gli i sundowner 🥰 es isch wük mega chillig hie mit chli live musig schöner ussicht u mit viu liebi zum Detail dekoriert u igrichtet 😍
      Am erste Tag si mir de mitere lancha (bootli) zum Houptort gfahre chli ga schnöigge u hei no ä tuktuk fahrt gmacht 🥰 vo dene hets drum de hie oh ungloublech viu 😅 Am nächste Tag si mir uf Chichicastenango a grösst Märit vo Latinamerika - ungloublech di vile Farbe Grüch u Grüüsch 😍🥰 es isch genau so wimä sich das vorsteut dFroue i ihrne schöne Trachte u dManne mit Boots u Cowboyhuet 🤠
      U jtz hüt si mir am Morge frpeh uf u si ufd Indiannose gloffe (es het widrmau ungloublech viu Stägätritte gha 🙄 u natürlech nid aui glich höch👌) Aber mir sägä euch dä Sunneufgang het für aues entschädiget - soooosoooosooo wunderschön 😍 u nähr isch no öppis angers passiert aber vo däm verzeu mir euch de im nächste Bitrag 😉 viu vergnüege bim Biudli luege 😘

Vista Hermosa