Спутник
Показать на карте
  • Kiwi rail

    6 декабря 2018 г., Новая Зеландия ⋅ ☁️ 12 °C

    Een stomend hete douche doet mijn lichaam goed.
    Het was weer meer springveer als matras.
    De wekker om 6.30 gezet maar was om 6.00 al wakker.
    Heel voorzichtig om mijn kamergenoten niet wakker te maken mijn spullen gepakt en me aangekleed.
    Ontbijt bestaat uit yoghurt met muesli en een kop thee.
    Het is niet helemaal duidelijk waar ik me moet melden.
    Een aardige meneer ziet mij vertwijfeld kijken, hij weet waar ik moet zijn.
    Helpt mij de fiets de trap op dragen.
    Ruim op tijd zit ik in de trein.
    Het regent als we aan de reis beginnen.
    Na 10 minuten is het droog en verschijnt de zon met een paar vriendelijke wolken her en der.
    Twee uur onderweg.
    Het is net Peru maar dan minder bergachtig.
    Er komen toch nog een aantal flinke buien voorbij.
    Maar naarmate we dichter bij Wellington komen wordt het zonniger.
    We komen pas rond 19.00 aan.
    Er is èèn camping in Wellington, heeft hele slechte reviews.
    De rest ligt op behoorlijke afstand, en daar is het tegen de tijd dat ik op pad kan gaan te laat voor.
    Ik ga dus weer op zoek naar een hostel.
    Fijn hoor hostels maar voor je rust hoef je er niet te zijn.
    Dan is toch dat tentje wel heel fijn.
    Vanaf Picton gaat de tent opgezet worden want het geld verdwijnt zo wel heel snel uit mijn zakken.
    En ik wil fietsen.
    Читать далее