Satellit
Auf Karte anzeigen
  • Tof a.k.a cool

    1. Februar 2019 in Neuseeland ⋅ 🌬 20 °C

    Inmiddels heb ik me op mijn kamer op de 11de verdieping van Te Puni Village geïnstalleerd.
    Het was een rustige overtocht.
    Wel twee uur vertraging en ik moest ook nog 15$ extra voor de fiets betalen.
    Hoefde ik bij Bluebridge niet!
    Ik ben te moe om te protesteren.
    Inchecken vanaf 10.00 dus ben ik nog maar even een kop koffie in Picton gaan drinken.
    Ging het goed met de ogen, echter vannacht werd ik weer wakker van de jeuk en steken.
    Ibuprofen ingenomen en uiteindelijk weer in slaap gevallen.
    Morgen maar even naar de apotheek.
    Toen we gisteren naar Picton reden zijn we eerst langs de Makana Confections geweest.
    Een kleine fabriek waar ambachtelijk chocolade wordt gemaakt, mmmmhhh
    Ik mag iets lekkers uitzoeken!
    Het wordt Macademia Butter Toffee Crunch.
    Het water loopt je in de mond.
    Als je op www.makana.co.nz zie je het als eerste op de pagina.
    Toevallig staat er op de achterkant van het doosje TOF.
    Zo tof/ cool/ sweet dat ik dit mocht uitzoeken.
    Dank je Beverley.
    Bedankt Beverley en Jonathan voor de gastvrijheid, het lekkere eten, vers en vegetarisch en de gezelligheid.
    Keep in touch.
    Ik schenk een lekker koud glas witte wijn in en ga lezen.
    Morgen een nieuwe dag met nieuwe kansen.
    Weiterlesen