Satellite
Show on map
  • Day 7

    Erawan Nationalpark

    January 12, 2020 in Thailand ⋅ ☀️ 32 °C

    Mir si i Erawan nationalpark ga spaziere. Dert hets megä schöni wasserfäu. Mir si ueche gloffe bis zum oberste wasserfau u hei dert ä pouse gmacht. Ufzmau si affe über d böim cho u mir hei mega freud gha u flöteli u videos gmacht. I ha bi mim rucksack es näbefächli no chli off gha u dert hani es päckli nüssli dinn gha, plötzlech isch eine vom boum achegumpet, hetmer das usem rucksack gschrisse, isch ume ufe boum u hets gässe. Mir si dert blibe hocke u heinim chli zuegluegt. Plötzlech gumpeter vom boum wider uf mi schrisstmer ade haar u hetmi krauet u bisse i arm. I bi sooooo erchlüpft. Eine hetnä när chönne furt müpfä. Mir si när schnäu is spitau fürd tollwuetimpfig. Abr im grosse u ganze ischs e coolä tag gsi! 😁Read more