Indonesien

Rejsende på dette sted
    • Dag 24

Fahrt nach Bukitinggi

25. august 2017, Indonesien ⋅ ☀️ 14 °C

Hüt sind mer eigentlich de ganz tag qieder nur gfahre. Mer hend eimol ghalte für zum Zmittag esse und am Nammitag hend mer no eimol ghalt für zum de Equator überquere. Mer sind dete usgstige das mer alli hen chene drübert laufe. Am schluss wo mer wieder im Bus gsi sind het jede es Zertifikat becho mit sim Name druf. Den aind mer wieder Witergfahre. Am abig sind mer den ahcho und sind grad go ihcheke. Nachher sind mer no go esse und mer hend so imene pub westernfood gesse. Nach em Esse hend d Mriam nd ich üs zemme no en riesige pancack gönnt de isch supper gsi abr richtig süessLæs mere

• Dag 25

Tag in Bukitinggi

26. august 2017, Indonesien ⋅ ☀️ 15 °C

Jede het sin Tag derfe selber so gestalte wie er het welle. Ich d Miriam de Roger und de Jacob sind zerst emole in es anders Hotel an Pool gange zum d Sunne nochli gnüsse. So um die 2 ume sind ich und d Miriam den gange wil mir zwei no an Mert hend welle. Chum sind mer im Hotel parat gsi zum z go hets so richtig ahfange schütte. Es isch richtig viel Wasser obeabe cho und richtig grossi Tropfe. Aber bi eus zwei isch das ja feng normal, wenn mir zwei an en Mert wend. Mir sind den d Regejagge go hole und sind den glich gange. Mir beidi hend kurzi Hose ahgha und hend den im nachhinein gmerkt das dah nid so die best idee gsi isch. Chum simmer am mert gsi hend mer gmerkt mir sind praktisch die einzige touriste. De grösti teil isch au Muslimisch... Das heisst die fraue hend die ganz ziit amigs uf euse Bai gluegt und zeigt und gruefe. Die eint het eus zwei sogar welle ihkleide. Aber janu mer sind den glich dur de ganzi mert duregloffe. Nachher sind mer den zrug go Dusche und den hend mer eus au scho für de Znacht troffe. Nach em znacht sind die wo hend welle no in es Theater gange. Ich bin au mitt gange, es isch no recht spannend gsi aber fast echli lang.Læs mere

Du kender måske også dette sted med følgende navne:

Batutumpang Satu

Bliv medlem: