Satellite
Show on map
  • Day 6

    Welcome to India

    January 30, 2017 in India ⋅ 🌫 19 °C

    Jaaa ik ben veilig geland! Ik werd opgewacht door de taxi chauffeur met mijn naam op een briefje. Door een enorme dikke mist had ik helaas nog geen idee waar ik nou eigenlijk precies was.. In het donker zonder straatverlichting met zo'n 5 meter zicht werd ik gelijk op de proef gesteld. Alle alarmlichten aan en toeteren maar (grappig feitje: op alle bestelbusjes/vrachtwagens/bussen staat 'blow horn' en 'use dipper at night' voor het geval de chauffeur half in slaap valt en je afsnijdt). Op hoop van zegen! Het eerste uur hield ik mijn adem regelmatig in, maar ik was zo moe, dat ik mijn ogen niet meer open kon houden en zowaar een uurtje heb geslapen. Het echte India gevoel kwam daarna al snel. De radio in de taxi schalde heerlijke hindoestaanse nummertjes. Na 2,5 uur hielden we een pauze waarbij ik de hang wc weer mocht ervaren. Ook heb ik er mijn eerste echte Indiaase chai tea gedronken, echt mega lekker! Net als de chapatti, mmm. En oja, ook wel typisch, de taxi chauffeur gooide soms tijdens het rijden even zijn deur open om zijn gebruikte pruimtabak uit te spugen. Net als de koeien die los over straat lopen. Welcome to India ;)Read more