Even volvreten en verder vliegen (D, J)

August 12, 2023 in Qatar ⋅ 🌙 34 °C

Poah daar zijn we dan, in Qatar. Een gigantische moderne luchthaven. Hier moesten we gelijk naar de wc. Niet zomaar een wc maar een companion toilet! Eenmaal bij de hoofdzaak werden we onthaald door een gigantische beer waar iedereen mee op de foto wou. Na Dylan te hebben overgehaald om ook op de foto gegaan, stal Dylan opeens z'n neus. Na ongeveer een uurtje te hebben gelopen kwamen we op het idee om bij de KFC wat te gaan halen. Dit omdat de meiden ons vertelden dat ze vanaf het vliegtuig tot aan Livingstone niet meer hadden/konden eten. Hier gingen we voor de bucket om te delen. God wat kregen we een grote portie. Een mega bak friet en 12 stukken kip. Ook hier werden de meest ranzige broodjes bij geserveerd. Na redelijk snel naar de gate te zijn gelopen, konden we na even wachten de shuttle in die ons naar het vliegtuig bracht. Omdat er overal airco was hadden wij nog geen benul van hoe warm en vochtig het eigenlijk was in Qatar, pas toen we overstapte van de shuttle naar t vliegtuig kregen we een vlaag aan hitte en damp.

In het vliegtuig zelf zaten we achter een rij met Ieren die niet rustig in een stoel konden gaan zitten. Slapen in dit vliegtuig was eigenlijk niet te doen, omdat het gewoon te krap zat. Uiteindelijk is het een vlucht geworden met veel kletsen en spelen van games op de tablet.