May - June 2015

Home

June 13, 2015 in the Netherlands ⋅ ⛅ 16 °C

Na een trip van meer dan 4 weken zat het er weer op en vlogen we via Amerika weer terug naar Nederlandse bodem. Het feit dat Johan zijn trouwring was verloren mocht de pret niet drukken en zoals jullie kunnen zien kijken we met heel veel fijne herinneringen terug op onze huwelijksreis.

Honeymoon diner

June 12, 2015 in Mexico ⋅ ⛅ 29 °C

De laatste avond hadden we een honeymoon diner. Wij dachten romantisch aan het strand... maar helaas bleek dat anders te zijn. Met 100+ stellen in een restaurant waar je een door de kok samengesteld 5 gangen diner kreeg voorgeschoteld. Dit werd echter op zo'n tempo opgediend dat er weinig romantiek in zat.

Overdag waren in zee gaan snorkelen op zoek naar schilpadden. Vervolgens zijn we ook in een koud water grot gaan snorkelen waar je heel veel vissen zag.Tijdens het diner kwamen we er helaas achter dat Johan zijn trouwring had verloren. Naderhand kwamen we erachter dat dit in de koud water grot was gebeurd.

Doordat we op de avond zelf niet wisten waar de ring was verloren, zijn we nog druk aan het zoeken geweest. Bij terugkomst op onze kamer had men alles romantisch aangekleed. Echter was door het zoeken onze stemming niet al te feestelijk.

Regen

June 10, 2015 in Mexico ⋅ 🌧 24 °C

Zojuist hadden we onze tweede fikse regenbui. Tamara besloot dan maar om een schuim party te gaan houden.

Fruit

June 10, 2015 in Mexico ⋅ 🌧 24 °C

Bij alle locaties kun je fruit krijgen. Vaak ligt er een schaal met gesneden ananas en heel veel soorten meloen. Wat doe je als Hollanders als je genoeg hebt van dat tropische fruit? Juist ja, dan vraag je om een bakje met aardbeien, banaan en kiwi!

Strand

June 10, 2015 in Mexico ⋅ 🌧 24 °C

Als het niet te hard waait zijn we regelmatig ook op het strand te vinden. Vanwege het zand en water nemen we dan een camera ipv het fototoestel mee. Tamara is daar nog niet zo bedreven mee, vandaar dat zij meestal voor de lens staat

Beren

June 9, 2015 in Mexico ⋅ ⛅ 25 °C

Waar Johan zich in Mexico kan vermaken met de vissen, was Tamara in Amerika geobsedeerd door beren. In de folders van de natuurparken stond daar uitgebreid over beschreven. In de parken waar we overnachtten mochten we bijv. geen etenswaren en koelbox s nachts in de auto laten. Behalve de instructie over 's nachts stond er ook een instructie wat je moest doen als je een beer mocht tegenkomen. Gelukkig zag Tamara in de parken geen beren op de weg (of tussen de bosjes). Wel in San Francisco, daar bracht ze gelijk haar kennis in de praktijk hoe te handelen bij een beer.Read more

Vissen

June 9, 2015 in Mexico ⋅ ⛅ 26 °C

Het gemis van de vissen kan Johan gelukkig compenseren met het voeren van de vissen hier. Door het park loopt een riviertje en overal staan bakken met visvoer. Vanaf 12:00 mag je ze voeren. Naast de grotere vissen zijn er ook miljoenen kleintjes. Erg grappig als ze zich massaal op een korrel storten, maar wel lastig te fotograferen.Read more

Avondvermaak in Mexico

June 8, 2015 in Mexico ⋅ ⛅ 24 °C

Vanaf 9 uur zijn er na elkaar 2 shows. Als het even kan proberen we die te bezoeken. Uiteraard voorzien van een drankje.

Ze hebben een animatie team met veel dansers, dus het is veel dans en acrobatiek.

De laatste foto was op de white party, vandaar dat we in het wit zijn.