Satellit
Auf Karte anzeigen
  • Tag 10

Villiers-le-Morhier

29. Mai 2019 in Frankreich ⋅ 20 °C

Omdat het misschien wel gezellig is meer mensen te ontmoeten en omdat de weersverwachtingen goed zijn, besluiten we om 6 km ten westen van Maintenon een camping te nemen. Het is een 3 sterrencamping, dat moet dan wel redelijk zijn. Na 76 km bereiken we deze camping. 24 euro voor een nacht, nou dat moet dan wel wat zijn! Pfff, valt dat even tegen. Oude saaie zooi, er is geen hond, sanitair dat lijkt op de badzaal van een kindertehuis uit de jaren vijftig. Niks te eten, gewoon totaal helemaal niet, het enige dat nieuw is zijn de stroompalen. Nou ja, tent opgezet, Mario gaat alles inrichten in de tent en ik rijd naar Maintenon en terug (9 km) om daar eten en drinken te halen in de Carrefour. Ondertussen dat il de boodschappen haal komt er nog een medepelgrim op de fiets op de camping, Frans. Wij hebben ergens een tafel en 3 plastic stoelen vandaan getrokken en na het eten doen we met zijn drieën even biertje/wijntje en kletsen.
    Het wordt kouder en kouder en als we tegen tien richting bed gaan en ik wil schrijven vallen de oogjes snel toe. We gaan slapen.