Satellite
Show on map
  • Day 2

    10 procent

    May 3, 2022 in France ⋅ ⛅ 19 °C

    Onze eerste keer weer 10 procent. Dit moeten nemen voor een 'Sint Jacob Kerk'. Valt vies tegen om boven te komen. Even uitrusten.

    Onze speurtocht naar een camping levert helaas niets op. De campings die we bellen zijn allemaal nog gesloten, ook die bij Poitiers. Ze gaan in juni pas open. Dan maar een betaalbare overnachting in een chambre d'hôte of gîte. Best even een klusje, we zitten er nog niet helemaal in. Wanneer ik ga bellen neem ik me voor te vragen of ze plek hebben en wat de prijs is. Ik bel met iemand in Auget. Helaas ze is niet thuis, dus we kunnen niet bij haar verblijven. Ik wil al gedag zeggen en ophangen wanneer ze zegt dat ze dit wel heel vervelend vindt. Ze zegt contact op te nemen met de buurman en te zorgen dat de buurman ons binnenlaat. Superlief, heel veel uitleg (ik versta meer dan de helft niet...) en zo maken we een afspraak. Ik zeg gedag, hang op en realiseer me dat ik geen idee heb van de prijs... Oepsies.Read more