Le Petit Lion des Tourbières

May 5, 2022 in France ⋅ ☀️ 17 °C

Was best een zware dag. Lijf sputterde tegen, wij sputterden terug. Wilden zeker niet tot het gaatje gaan. Kleine stukjes zijn ook stukjes. We vermijden de grote stad Angoulême. Dan op zoek naar camping. Dat valt nog niet mee. Rond Villebois-Lavalette vinden we er twee. Een net ten noorden, en dus dichterbij, maar een heuvel op en iets meer van de route. Beetje alternatief waar de beheerster je ook graag masseert. Mmmm, toch liever niet. We gaan voor degene iets verder ver, net ten zuiden van Villebois-Lavalette, drie sterren en we kunnen langs de Super-U, grote supermarkt waar Mario ook een nieuwe zonnebril kan kopen. Hij heeft zijn bril stuk laten vallen. Ondanks dat we zo toch iets meer gefietst hebben als gepland, zijn we er wel blij mee. Krakkemikkig als we zijn, beginnen we beetje bij beetje steeds meer te genieten van de prachtige omgeving en de ontzettend vriendelijke mensen. Je hoeft maar twee tellen stil te staan en er wordt je al gevraagd of je hulp nodig hebt. Echt heel lief.Read more