• Day 31

Overwegingen

June 1, 2022 in France ⋅ 🌙 15 °C

Na rijp beraad plan uitgedacht voor de komende dagen in verband met de slechts weersvoorspellingen. Aankomende nacht regen, morgen overdag goed tot drie uur. Vanaf dan tot en met zondag kans op onweer(sstormen). Kans op, dus het hoeft niet, maar op de fiets willen niet onnodig risico nemen. We besluiten nog een nacht op deze camping te blijven. Maar dan in een bivouac. Zo moeten we de tent droog in kunnen pakken vandaag. En dan fietsen naar Lourdes. We moeten daar morgen ook langs, maar we willen het toch ook wel echt zien. Om negen uur bij de receptie alles geregeld en dan op de fiets. Morgen willen we dan naar Pouzac fietsen en daar blijven tot maandag, dan zijn er, als het goed is geen rare weersverwachtingen meer. Onderweg bedenken we ook nog dat het Pinksterweekend is. Bij aankomst in Lourdes de telefoon maar gepakt en de camping in Pouzac gebeld met de vraag of we voor 4 nachten een stacaravan konden reserveren, geregeld! Tijd om Lourdes te bezichtigen.Read more