Tacos

June 26, 2022 in France ⋅ ☀️ 28 °C

Google vertelde ons dat de Spar tot acht uur open zou zijn. Vergissing van Google in ons nadeel. Spar is dicht, even een terrasje dan maar en wellicht een eenvoudig restaurant voor vanavond. In deze chique buurt zijn de prijzen flink hoog. We kijken even in de winkelstraat verder en ons oog valt op een aanplakbiljet bij de bakker, Tacos Alpilles, bezorgt in dit stadje en moet ook op Facebook te vinden zijn. Is Facebook nog ergens goed voor. Een menuutje, taco plus friet plus frisdrank wordt voor 12,50 thuisbezorgd. Telefonisch zijn ze echter niet echt te bereiken. Sms-je achtergelaten en voila, na tien minuten wordt ik keurig teruggebeld. Bestelling opgegeven en keurig op tijd wordt deze bij de poort van de camping afgeleverd. Iets andere tacos als bij ons, het ze zijn echt enorme bomvolle soort van kruising tussen tortilla en Turkse pizza. We hadden werkelijk aan 1 menu genoeg gehad. Het aller lekkerste opgegeten en met een enorme volle maag en een tikje gegenereerd het overgeblevene weggegooid.Read more