Had gekund

June 29, 2022 in France ⋅ ☀️ 29 °C

Onze camping ligt op een schitterende plek waarvandaan we heerlijke wandelingen kunnen maken. Ook kunnen we gebruik maken van beschreven fietsroutes langs mooie natuur en interessante plaatsjes. Dat hadden we allemaal kunnen doen vandaag. Maar dat hebben we niet gedaan. We zijn heel rustig opgestaan en hebben heerlijk ontbeten aan onze picknicktafel. Met vest aan, want het is best fris. Hieraan merken hoe heet we het de afgelopen weken hebben gehad zodat we constant plaklijven hadden. Zo lekker kan het dan zijn om je vest aan te kunnen trekken. En de rust hier, de dag begint met vogelgeluiden. De cicades worden pas later op de dag wakker. Tijdens het ontbijt een bezoek van een roodborstje dat ook nog zingt voor ons. En wanneer de temperatuur stijgt en de cicades hun 'sambaballenmuziek' inzetten klinkt deze hier op een of andere manier minder monotoon. In plaats van in actie te komen gaan we op onze stoeltjes zitten met de benen omhoog op de picknicktafel. Lekker een boek lezen. Tussendoor even plonsen in het zwembad, genietend van het uitzicht. Zo genieten we van heerlijk niets doen en hebben geen enkele spijt van de dingen van de dingen die we hadden kunnen doen maar niet hebben gedaan.Read more