Camping la Coronne

July 2, 2022 in France ⋅ ☀️ 32 °C

Bij de camping, werkelijk bloedheet,staan er twee campers voor een dichte slagboom. Receptie is ook dicht en er wordt al met de beheerder gebeld. Ondanks dat de receptie pas twee uur weer open gaat, komt hij snel ter plaatse. We vermoeden dat de eigenaars van de eerste camper rustig aan het kijken zijn waar ze willen staan en de toegang daardoor volledig blokkeren. We wachten rustig af, wij kwamen immers als laatste aan. Toch worden we als eerste geholpen, we moeten hem achterna fietsen en hij wijst ons een plekje, een en al steen, pal in de zon. Mmmm, heeft u nog iets anders? We krijgen een ander plekje, meer schaduw, en hij vertrekt weer. Bij nader onderzoek is dit plekje ook een en al steen. Handig voor een camper misschien, niet voor ons. Tegenover dit plekje vinden wij een betere, meer zon, maar ook betere ondergrond. Even vragen, geen probleem. Ook biedt hij kip of pizza aan om deze avond te eten op de camping. Prima, kip graag, zo hoeven we geen boodschappen te doen ook. Stoeltjes in elkaar zetten, lunchen en dan de tent opzetten. Pffff, daar drinken we wel wat water bij. Dan douchen en kleding uitwassen voor het tijd is om rustig een boekje te lezen.Read more