De Prins en Prinses in hun Paleis

September 14, 2020 in Belgium ⋅ ☁️ 29 °C

Aaaah, laatste stop van onze vakantie. En wat voor eentje! Gespot op AirBnB, grondig bestudeerd (grondiger dan het vorige verblijf alleszins), gegoogled om te zien of het wel klopte, en dan ook nog eens beschikbaar op het moment dat wij erin willen zitten: soms klopt het plaatje volledig. Zo voelt het hier voor ons toch aan.

We krijgen een warme ontvangst van Maud, die popelt om ons alles te tonen, en dat snappen we ook! Het is hier ontzettend mooi, de tuin is een droom, met een verwarmd zwembad, een jacuzzi en houtgestookte sauna, verschillende terrassen (zelfs aan de boord van Ourthe - what a dream)... en dit is nog maar enkel het gemeenschappelijke deel!

Ons eigen plekje is een heus appartement in het kasteel zelf, met groot privé-terras mét BBQ, ligbedden, eettafeltje, alles is er. We beschikken over een keuken, woonkamer, eetkamer, privé sauna, bad in de slaapkamer... en heel het interieur is met zoveel smaak en gevoel voor esthetiek ingericht, we denken stiekem dat we met een instagram influencer te doen hebben.

Onze eerste avond brengen we door met uitgebreid aperitieven op ons eigen terras, we waren wat moe van het slepen van onze bagage (we hebben moeten werken voor ons uitzicht !), en chillen is ons credo nu we hier zijn aanbeland.

Lezen, luieren, zwemmen, aperitieven, misschien nog een boodschapje doen met de fiets, maar veel zal het toch niet meer zijn! Genieten met grote G. 🤩