Home is where the bazar is

September 17, 2020 in Belgium ⋅ ☀️ 19 °C

En na een allerlaatste extreem luie dag, keren we naar huis van onze kortbijvakantie. Onze kinderen hebben op het huis gepast.

Blijkbaar was het hier elke dag tuinfeest (ons doorgebriefd door de buren, bevestigd door Tom, zo eerlijk is ‘m wel, of eerder “nie verlegen”). Dat resulteerde in volgende vaststellingen: kots in de voortuin aangetroffen (“oei, dat plekje moet Ella gemist hebben”), bierglazen in de vaatwasser (doodzonde!), al het bier van Fred op (wel niet enkel door jeugdige daders), de planten in potten buiten uitgedroogd van gebrek aan water - niemand die hier zoiets opmerkt, en de poes die wel heel aanhankelijk rond ons komt flemen, magerder dan gewoonlijk.

Boven in de bureau nog sporen van een logeerpartij (matras, slaapzak opengespreid), ons eigen bed ook beslapen (yuk!!), en de douche ook gebruikt (door wie!? 🤷‍♀️) en een rijpe geur die erbinnen hangt.

Gelukkig beginnen we straks/van ‘t weekend ons dolle duo in te huizen in hun respectievelijke koten. The party continues!

En heb zopas de was gesorteerd (waaronder de sportspullen van de training van 1 week geleden) en ik dacht efkes dat er een roquefort was tussengesmolten.

Ook ferm: experimenten aangetroffen om een nieuwe soort antibiotica te kweken in de koelkast. En blijkbaar hebben ze nog niet leten sorteren, we zijn zelf door de PMD-zak gegaan om alles wat er niet in thuishoort eruit te vissen. Oh joy.

Nondedju zeg.

Ben precies weer aan vakantie toe. 🤪🤪🤪

De foto’s zijn van onze laatste dag in de Ardennen.