• Day 7

Itaalia hotell

June 30, 2015 in Italy ⋅ 🌙 21 °C

Jõudsime hotelli, uni on hea. Avastus - neil on teistsugused pistikud, kuhu logistamistehnikaga annab ka normaalset pistikut sisse panna, ning isegi vetsupoti vee laskmise nupp vajab lapselukku.

Jõudes Austriast Itaaliasse sattusime põnevale kiirteele, mis oli 100km järjest järsus languses, mägede vahel. Pole tükk aega nii palju pinget pidanud taluma, kui siis kui Märt ja Jaanus seda teed 110-130km/h sõitsid vahel päris kitsastes tingimustes ja kõrgel kalju serval. Väga stressirohke on vaadata vasakule otse aknast alla nii, et oru põhja ei näe ja paremale, sinust paarkümmend sentimeetri kaugusel olevat rekka rehvi sellise kiiruse juures.

Maailma vanima viinapuu juurest järsust mäest alla sõites, läks Märdi auto kuskilt geneka rihma juurest kärssama ja suitsema ning peale seda konditsioneer enam ei tööta. Lähme vist homme hommikul uurima kas mõni töökoda võtaks selle kohe käsile, sest siin on päeval ~30 kraadi sooja ja öösel 21.

Maitsesime, jõime ja ostsime veini, salaamit ja muud stuffy. Peale seda oli bussis mingi aeg jube lõbus meeleolu - võimalik, et jäime natuke purju.