Satellite
Show on map
  • Day 8

    ארוחת כשרה של Anhinga

    March 29, 2023 in Ecuador ⋅ 🌧 28 °C

    מסיפורו של ציפור מים Anhingna:

    צהריים, אני רעב!
    תופס לי דג - כמו שאני אוהב
    זה דג פושטק
    אני מחזיק חזק.
    הארוחה ממשיכה להשתולל
    אני תופס עם המקור, לא מתבלבל
    ממשיך לשוט, אולי ירגע
    הוא נראה טעים. אני רעב נורא!
    טוב, אני מאבד סבלנות
    צריך משהו יותר קיצוני מסתם לשוט
    קופץ על ענף שצף פה ליד
    עכשיו שנינו מחוץ למים - כמה נחמד
    עוד ניעור לימין ולשמאל
    נווווו אני כבר מת לאכול
    חובט אותו בענף - אולי יעזור
    רק שלא יפול- מחזיק עם המקור
    מרים אותו גבוה גבוה
    מנסה ללא הצלחה לבלוע
    עובר לענף אחר בדילוג קל
    משנה מקום, משנה מזל.
    מי פותח מקור גדול בלי להפיל?
    אני, אני! זה אחלה תרגיל.
    הוא מחליק בגרון בלי בעיות
    שבע, עכשיו אפשר לשתות.

    כל ההצגה הזו ארכה 10 דקות
    דזבין אבא בתרי זוזי
    חד גדיא, חד גדיא
    Read more