Satellit
Vis på kort

Dag 5

30. april, Albanien ⋅ ☁️ 12 °C

Vanochtend weer vroeg uit bed en op naar de Maliq Church. Hier kregen we een studie van een Albanese voorganger over in het licht wandelen.
    Hierna zijn we grind gaan scheppen en hebben de meiden nog de muren afgeplakt. De jongens gingen door met in de tuin werken en wij als meiden gingen mee naar de daycare. Dit was zo indrukwekkend om te zien. De kinderen waren zo schattig, lief en zo dankbaar. We hebben hier eigenlijk met ze gespeeld, glitters bij ze op gedaan en een bijbeltekst voor ze gezongen.
    Als laatste hadden we nog een sportmiddag met de jongeren van de kerk. De jongens gingen voetballen en een paar meiden volleyballen. Dit was opzich leuk om met ze te doen, maar af en toe beetje rommelig. Dit is iets wat wij als Nederlanders echt moeten leren van deze cultuur.
    Als laatste potje gingen we gewoon met onze eigen VBG groep lekker volleyballen. Daarna lekker terug naar huis en gingen we laat op de avond nog pasta pesto eten. Kort avondje daarna dus helaas gehad. Morgen hopen we echt even wat meters te maken in het huis.