Satellit
Auf Karte anzeigen
  • Tag 263

Volcano Bay 🌸 🌋 💦

19. April ⋅ ☀️ 33 °C

We komen aan en kijken onze ogen uit. Het is zo mooi. We kijken naar een mega vulkaan en lopen op het “strand”, terwijl dit gewoon een zwembad is. Het is hier supermooi. We krijgen een soort horloge waarmee je een bord kan scannen, en dan kom je in de wachtrij te staan voor de glijbaan waar het bord bij hoort. Zo hoef je niet superlang in de rij te staan, maar kan je gewoon wachten tot er “5 minutes left” staat op je horloge, en dan kan je naar de glijbaan toelopen. We zijn in een soort achtbaan-glijbaan geweest, en veel glijbanen waar je met grote banden in ging. Ik heb ook mijn eerste “plankjes glijbaan gehad”, een glijbaan waar je op zo’n klein plankje gaat staan die daarna onder je vandaan verdwijnt. Ik vond het een beetje spannend maar het was wel super leuk. Ook hadden ze een not so lazy river, eigenlijk een superlang zwembad met mega erge stroming dat in een rondje liep. Om de paar minuten kwam er namelijk een mega golf doorheen. Mama en ik hadden ook een soort onderwater speaker gevonden. Als je dan op een knop klikte en onderwater ging luisteren, hoorde je superduidelijk geluid. Echt heel grappig. Na een lang dagje zwemmen gaan we even douchen en rijden we weer terug naar de camper. We moeten nog een stukje met de camper rijden naar een verblijf plek, en stoppen onderweg even om ergens te eten. Hier komen we een aziatische man tegen die zit te barbecuen. We raken aan de praat en hij geeft ons alle 3 een blikje pepsi. Wij bieden hem wat macaroni aan maar hij zegt dat hij niks hoeft. Hij was een vis aan het klaarmaken voor het restaurant aan de overkant. Na het eten nemen we weer afscheid van hem en rijden naar onze slaapplek naast een museum.Weiterlesen