Satellitt
Vis på kartet
  • Dag 262

Nog een dag Islands of Adventure! 🏝️

18. april, Forente stater ⋅ ☀️ 31 °C

We gingen voor de 2e keer naar het “Islands of Adventure” park. We vonden deze toch het allerleukste. We gingen gelijk naar de “Velocicoaster”, de Jurassic Park achtbaan. Deze heeft normaal een van de langste wachtrijen maar omdat we erg vroeg waren was hij iets korter. Nadat we hier weer keihard in hebben gegild lopen we een beetje rond door het park en kijken we waar de kortste wachtrijen zijn. We hebben nog wat waterattracties gedaan, en ook wat achtbanen. Helaas waren er best veel attracties gesloten dus waren andere wachtrijen heel lang. We hebben denk ik wel een uur in de wachtrij voor de Hagrid achtbaan gestaan… Ik heb ook nog een boter biertje op vandaag, echt heerlijk. Ik vond het weer helemaal geweldig om door alle Harry Potter plekjes en straatjes heen te lopen. Het voelt zo surrealistisch, je ziet het normaal allemaal in films en nu loop je er doorheen. We hebben vandaag ook nog een “meet and greet” met een Jurassic Park dino gehad, en moesten wegrennen toen hij naar ons hapte.. 😂Na flink wat uren door het park te lopen zijn onze benen weer erg moe. We maken even snel een stop in de giftshop en nemen dan de bus terug naar onze camper.Les mer