Satellite
Show on map
  • Day 6

    Nog meer regen

    September 13, 2023 in France ⋅ ☀️ 21 °C

    Hadden we gisteren de hele dag door buitjes, om een uur of 22 ging het helemaal los. Het regende snoeihard en ook onweerde het flink waardoor de electriciteit er een keer of 7 uitklapte. Gelukkig kwam het ook steeds weer snel terug. Maar omdat de WiFi er dan ook uitklapte, werd m'n Netflix-avondje een ware beproeving. 🙄

    Omdat de weersverwachting voor vandaag niet veel beter was, heb ik bezoek aan de stad Albi maar uitgesteld naar morgen.

    Vandaag klaarde het rond drieën op en ben ik naar Ambivalent gereden. Een klein pittoresk plaatsje aan de Tarn. Niet superbijzonder en ik zat nog niet in de auto terug toen er weer een gigantische bui naar beneden kwam. Heb heel wat verzopen wandelaars gezien. Ben ik toch blij dat ik normale hobbies heb. 😂
    Read more