Satellite
Show on map
  • Day 18

    Užívame si ostrov Tao

    January 5 in Thailand ⋅ ☁️ 26 °C

    Poobede ako inak v rámci sečovského plánu nikdy nenechať žalúdok prázdny, navštevujeme najprv vyhliadkový bod, kde dáme shake a neskôr ďalší vyhliadkový bod, kde dáme obed.
    Pripomínam vzhľadom na povahu predchádzajúceho príspevku, že ak by sme si niečo neobjednali, tak dívanie sa je na ostrove Tao zásadne spoplatnené.
    Tao je príznačné extrémnými kopcami a krásnymi výhľadmi, to zas treba uznať.
    Poobede zisťujeme, že v ošiali preskúmavania pláži po ostrove máme ten najväčší poklad priamo u nás.
    Že je Tao raj podmorského života to som vedel. Ale, že vojdem po kolená do vody, som 5 metrov od brehu, ponorím hlavu a tam 20 polmetrových dúhovo pestrofarebných rýb, to som nečakal. Ako inak, priamo na našej pláži, ktorá je ZADARMO.
    S maskou teda postupne preskúmame podmorský život. Je to paráda. Maja je z toho vo vytržení. Škoda, že nemáme zachytený výraz jej tváre, keď nám nadšene vypráva o tom, čo pod vodou videla.
    To ja mám desivé zážitky! V kľude si pozorujem množstvo rýb, keď si to miestny obrovský žralok, alebo Barakuda prepláva priamo cez môj rozkrok. (Možno to bol len pestrofarebný polmetrový kapor :)

    Zajtra to plánujeme preskúmať podrobnejšie a snáď sa podarí aj niečo natočiť.

    Večer končíme v miestnej reštaurácii, kde pravdepodobne majiteľka oslavuje narodeniny. Je tam kopa jedla a všetko je zadarmo - alebo teda inak, za dobrovoľný príspevok. Skúšame všetko možné. Súčasťou je, že sa thajci zabávajú, predvádzajú svoje thajské "medveďku daj labku" tance a spievajú.
    Škoda, že Maja s Dankou nemajú toľko odvahy, aby vyskočili na pódium a dali nejaké " A ja taká dzivočka..." i keď sú k tomu neustálne navádzané. Mohli sme si užiť aj my, aj Thajci. A ten potlesk, čo by dostali by bol určite väčší ako thajci, ktorí z nášho pohľadu spievajú ukrutne falošne.
    Read more