• Day 8

Taký jednoduchý deň s večernou návštevou

December 23, 2019 in Thailand ⋅ ☀️ 29 °C

Ňaše kľudné ráno začína ovocnými predraňajkami a čakaním na Tomčové prebudenie.To sa stáva realitou až keď ho Peťka s Ňaňom ho okolo 10:00 hod prebudia. Tradičné raňajky u tetky prichádzaju okolo 11:30 a to zlou objednávkou. Klasika, nedôjde to čo sme si objednali. Ale Tomčo nedbá a napriek tomu, že nie je hladný, všetko dojedá. Dnes je ten deň, keďže prichádzajú sviatky a ďalšia naša cesta smeruje k práčke,kde hádžeme všetko dohromady. Žačína stres, keď vidíme ako sa Tomčové tričko farbí na žlto a on v strese pri odchode vrazí hlavou do vtáčej klietky a celodenné pitie úbohého vtáka vylieva na svoju hlavu. Nastáva neutíchajúci rehot okolo stojacích ľudí a vtáka pritom KONEČNE odnášajú do tieňa.
    Čas potreby na vypratie využívame na kúpanie a vychutnanie si "dobrej 🥴🥴🥴" kávy.
    Tomča nechávame nacvičovaťohňovú šóu s Bilanom a thajská rodinka v našom podaní vyráža preskúmať okolité pláže a nepláže. Vyhráva jedna jediná Coconut beach a resort Mupa s malinkatou plážičkou a aj za odlivu je perfektný prístup do vody.Viď foto dole.
    Príchodom späť na chatku sa všetko komplikuje. Pavúk v rohu a gekon na plafóne. Ňaňo schová gekona (ani sám nevie ako) za skriňu, a odchadzáme na večeru do Fu baru. Tam Tomčo po výdatnej večeri zhodnotí, že ostáva na love v bare a my sa "ponáhľame" za naším gekonom,keďže sme ho v chatke nechali samotného.