Satelliet
Weergeven op kaart
  • Dag 14

    Ko Lanta

    29 december 2019, Thailand ⋅ ☀️ 30 °C

    Po včerajšom varení som bol dva krát na záchod a dnes sa mi nachce jesť asi sme sa včera prejedli.

    Prišiel čas naučiť Maju jazdiť na motorke je horor keď točí z volantom tak zároveň pridáva plyn celé zle
    snažíme sa s Tomčom prísť nato kde robí Maja chybu 🤔 - chyba je že Maja vie robiť viac veci naraz
    Mája to vzdáva a ideme domov

    Večer som spravil terasovu párty a to tak že som kúpil Makado čipsy a párty balenie piva 4x Chang classic - riadne sme to roztočili 😎🍺🍺🍺🍺

    Noc bola asi ako každá iná najprv boj s komárom a potom celú noc prehadzovanie sa - to sa nedá povedať o vedľajšej chatke kde sa všetci vyspali do ružová.
    Dnes ráno sadáme na motorky a ideme do mesta ešte poslednýkrát využiť motorky keďže dnes ich musíme vrátiť zároveň urobí Maja poslednú skúšobnú jazdu a vyrážame ja Peťa Tomčo na jednej a Maja na druhej motorke. Cestou sme sa zastavili v rôznych obchodoch kde som odfotil aj zaujímavé vajíčka kto vie akej farby sú vo vnútri.
    Na moje prekvapenie prichádzame do nášho rezortu bez ujmy na zdraví a Maja môže dostať svoj prvy thajský vodičský😆😆😆

    Dnes nám vedľa našej chatky vyrástol krásny modrý bazén takej veľkosti že sa doň zmestí aj bager.
    Maja spinká a ten zvyšok hraje karty keď tu Tomčo navrhne poďme hrať o peniaze ja a Peťa sme za. No kto vyhral to už bude súťažná otázka.

    Večer ešte dame Beach Walking cestou sa zastavíme vo vedľajšej reštaurácie na Baracudu a nakoniec skončíme na našej terase kde podojedame a podopijame naše zásoby
    ešte pobaliť lebo zajtra sa presúvame na ostrov Ko Mook
    Meer informatie