New Zealand
Kohukohu

Here you’ll find travel reports about Kohukohu. Discover travel destinations in New Zealand of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

30-3 Kohukohu

March 30 in New Zealand

Goh, we kunnen wel een stuk samen fietsen zegt Frederich. Nee zeg ik. Fijn is dat op de fiets, genoeg smoezen. Ik voel me gelijk blijer dan gisteren. Ik lijk wel een ander mens. Raar hoor. Valt de route ook nog mee! Goed te fietsen, paar steile klimmetjes, maar ook een fijne afdaling. En van die hobbels dat als je veel vaart maakt ben je al weer bijna boven. Ja, dán is het leuk. De weg is ook lekker rustig. Dus ben ik al om twee uur op de camping. Handig, want daarna aldoor buitjes. Ze hebben geen wifi, dus ik zet de Vodafone aan. Niets. Bellen. Ingewikkeld, maar nu doet ie het. Gaf me wel weer wat te doen in een buitje. Dus ga ik nu naar het dorp lopen voor de bieb met internet en fish & chips.😁
    Wat mij tegen staat aan NZ is dat ze er nog steeds trots op zijn dat ze al die oude Kauri bomen hebben omgehakt, althans, zo komt het op mij over.

Kohukohu