• Day 7

7.nometne 2.daļa

August 14, 2018 in Norway ⋅ ⛅ 10 °C

Pēc Volandstinden ieturējām vakariņas mīlīgā atpūtas vietā, kur bija šūpoles, tualetes, tekošs ūdens un jaukas nojumītes ar galdiņiem un zāli uz jumta. Šonakt nakšņosim Kvalvika pludmalē. Diezgan populāra vieta Lofoten salās, par ko pārliecinājamies jau stāvvietā, jo viss bija pārpildīts, ceļa braucamajai daļai atvēlēta vairs tikai viena josla un mums nākas noparkoties 2 km no takas sākuma. Sakravājuši mantiņas uzsākām savu gājienu. Šīs vietas popularitāti apliecina arī izbradātā taka, vieni dubļi. Jau atkal rāpojam pāri akmeņiem, cenšamies saglabāt sausas kājas un nesalauzt potītes. Brīnumainā kārtā pludmalē nokāpjam ar sausām kājām un bez lauztiem kauliem vai mežģītām locītavām. Atrodam plakanāko vietiņu, ko varam, jo pirms mums ļaudis pasteigušies jau ieņemt labākos pleķīšus telšu uzsliešanai. Kopā var saskaitīt virs 20 teltīm, kas šonakt nakšņos pludmalē. Izskatās jah pasakaino - balta smilts, zils ūdens. Kāds trakais arī dodas peldēties. Trakais, jo ūdens temperatūra nepārsniedz +11°C, par spīti tam cik vilinošs tas izskatās. Nakts ir vēsa, dzestrums un mitrums no jūras klājas uz telts. Man salsts, bet kaut kā izdodas sakūņoties tā, lai ir silti un nogurums dara savu. Rīt jākāpj Ryten kalnā, kas no lejas izskatās biedējoši stāvs un slidens, ka man noplok entuazisms. Bet varbūt šobrīd runā nogurums, labāk ļauties nogurumam un aizmigt. Rīt domās par rītdienu.
    P.S. Dienas bilance nobrauktajiem kilometriem vairs netiek apkopota.